כרטיסי ביקור כנים לשירותי ליווי
מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות ז"ל נרתמת זו השנה השנייה לקידום המאבק בסחר בנשים ובזנות בקמפיין סטודנטים הרוכב על תופעת כרטיסי הביקור של שירותי הליווי. במסגרת הקמפיין של הסטודנטים ניצן קוגן ורונן קורנברג, פוזרו ברחבי תל אביב כרטיסי ביקור הדומים לכרטיסים המוכרים אולם עם טוויט – כרטיסי ביקור כנים, אשר משקפים על הניצול והפשיעה בתחום.
רעיון מקורי לפרסומת נגד גזענות
גזענות, בכל צורה, היא תכונה דוחה, בזויה וכזאת שמעלה בי חלחלה.
חבר יקר שלח לי את הפרסומת הזאת (דורי בן ישראל, אתר המזבלה) וברגע שראיתי אותה הבנתי: אם אתה גזען - אתה המוזר, אתה השונה, וכן, אתה החריג.
באתר ובעמוד הפייסבוק שלנו אנחנו משתדלים לשמור על שפה נקייה, תגובות הולמות ואווירה נעימה. תגובות לא הולמות, ובמיוחד באופי גזעני, נמחקות והאוהד/ת מודח לאלתר מהחברות בעמוד.
טוב, אז אחרי שפרקתי את זעמי בנושא, הגיע הזמן לראות את הפרסומת לא?
רעיון מקורי שמעביר את המסר: "Put racism in the right place"
פרויקט מצווה - כאן הצלנו חיים
בלוג הרעיונות של fidbek משתף פעולה עם ה"מזבלה - בלוג קריאייטיב" ומביא לכם רעיונות יצירתיים בתחום הפרסום:
ארגון מד"א בקמפיין ציורי מדרכות, אותו מובילה קבוצת סטודנטים לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת הקמפיין יערכו ציורי מדרכות ברחובות מרכזיים בהרצליה של קווי מתאר גוף אדם, ברוח 'זירות פשע' המוכרות בעיקר מסדרות משטרה אמריקאיות.
מטרת הקמפיין היא עידוד הצטרפות ילדים בגלאי 12 ו-13 לקורס עזרה ראשונה חדש של מד"א בשם 'פרויקט מצווה' שעלותו הינה סמלית בלבד וכמו גם, העלאת המודעות לחשיבות ברכישת ידע בסיסי בהגשת עזרה ראשונה המסייעת רבות בהצלת חיים.
הקמפיין כולל גם סרטון:
מובילי הקמפיין הינם קבוצת סטודנטים הלומדים בבינתחומי הרצליה, המסיימים בימים אלה את לימודיהם בתקשורת. לוטן ויסמן ממובילי הקמפיין: "בנינו את הקונספט בצורה קצת פרובוקטיבית מתוך השראה של צפייה בסצנות "זירות פשע" בסדרות משטרה אמריקאיות ידועות , משום שבכוונתנו ליצור הד תקשורתי גדול ככל שניתן להגברת המודעות והחשיבות בקרב הילדים של קורס עזרה ראשונה, ואנחנו מאוד מקווים, לטובת כולם, שגם נצליח".
אלי יפה, מנהל אגף הדרכה והסברה במד"א: "מרבית האוכלוסייה בישראל וביניהם ילדים ובני נוער חסרי ידע והכשרה בסיסית בהגשת עזרה ראשונה. אנו מאמינים כי הקניית ערכי חינוך לעזרה לזולת בכלל והצלת חיים בפרט מתחילה מגיל צעיר, ומתוך אמונה זו החלטנו במד"א לפתוח קורס עזרה ראשונה בעלות סמלית השווה לכל כיס, במיוחד לילדים בגיל מצווה אשר יאפשר להם להגיש סיוע ראשוני במידת הצורך באופן עצמאי".
הישבן שלך נראה טוב
אנחנו אוהבים גם רעיונות קריאייטיב בפרסומות, פרינט או וידאו...הכל הולך.
בתחנת אוטובוס בזאגרב פורסמה תמונה בפוסטר ענק, כולה שחורה עם חץ לבן גדול הפונה מטה. בתחתית הפוסטר ישנו כיתוב בכתב קטנטן ועל מנת לראות את המשפט יש להתכופף (אלא אם את/ה בן שנתיים ויודע לקרוא). המשפט הוא (בתרגום חופשי): "ברגע זה,הישבן שלך חשוף לחלוטין. אם הוא היה בתוך מכנס ג'ינס סקסי זה היה מושך תשומת לב כל הזמן". הפרסומת נוצרה על ידי סוכנות Bruketa & Zinic למותג Je*s Jean.
אין ספק שהרעיון מאחורי הפרסומת (כן כן, יש פה מסר כפול) הוא גאוני, אנחנו פחות אהבנו את השימוש במסרים מיניים, אבל כל אחד ורעיונות שלו :-)
מה דעתכם?
- התחלה
- 1
- סיום