x

שכחתי סיסמא

הזינו את כתובת הדוא”ל איתה נרשמתם לאתר ואנו נשלח לכם סיסמא חדשה

כניסה לחברות
שכחתי סיסמא

משתמש קיים

שכחתי סיסמא

הרשמה לאתר למשתמש חדש

שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

x

שכחתי סיסמא

הזינו את כתובת הדוא”ל איתה נרשמתם לאתר ואנו נשלח לכם סיסמא חדשה

טיול בקרביים: מוזיאון גוף האדם בהולנד

אילנה ברודו 12.08.2013

אם אתם נוסעים לטיול עם המשפחה להולנד, שווה לכם לעצור על כביש A44 בין אמסטרדם והאג במוזיאון יוצא דופן ויצירתי במיוחד הן בקונספט שלו והן בעיצוב החיצוני והפנימי: מוזיאון קורפוס לגוף האדם.

המוזיאון עצמו ממוקם בבניין בגובה 35 מטרים שחציו שקוף ומדמה גוף אנושי. הכניסה היא באזור הברכיים והיציאה היא דרך המוח. מדובר במוזיאון ראשון מסוגו שהוקם בעולם ב-2008 ביוזמת מלכת הולנד ביאטריס. 
קורפוס הוא חוויית למידה רב-חושית שמטרתה לא רק לגלות לאנשים כיצד פועל הגוף האנושי, החל מתפקידן של כדוריות דם וכלה במערכת העיכול, אלא גם לחנך לתזונה בריאה, כושר ושמירה על שלמות ובריאות הגוף הזה שכל אחד מאיתנו חי בו.
 
 
ביקור בקורפוס הוא רעיון מעולה במיוחד למשפחות עם ילדים, שיאפשר לזאטוטים ללמוד בצורה יצירתית וכיפית במיוחד על תפקידי האיברים השונים בגוף האדם באמצעות מיצגים רב חושיים כמו לשון שאפשר לקפץ עליה, אף בו תחושו גם אתם במגוון ריחות מעניינים וגם מיצג תלת-ממדי דיגיטלי של הפריית ביצית במערכת הרביה האנושית.
יש לציין שבגלל הפופולריות הרבה של המוזיאון, שווה להזמין כרטיסים מראש באתר קורפוס.
 
 
 

אורחים נוספים הגיעו

מערכת פידבק 05.03.2013

לא כולנו אותו הדבר, אין מה לעשות, לכל אחד טעם אחר בעיצוב וכל אחד/ת צריך לקחת בסופו של דבר את ההחלטה הגדולה....שולחן עגול או מלבן :-)

ישנם שיקולים כאלה ואחרים כמו: גודל הסלון, איכות החומרים עיצוב וכו. אבל כמובן גם נכנס פה השיקול המשפחתי...איך נארח בחג?

קבלו סרטון של רעיון מעולה וסופר יצירתי - שולחן עגול ש...טוב, לא נהרוס לכם.

השולחן המיוחד:

 

מחפשים רעיונות למתנות מעוצבות? כנסו

עץ הטואלט

מערכת פידבק 29.01.2013

אין ספק שזה רעיון עיצובי מדליק ומיוחד!

נכון, לרוב חדר השרותים לא מספיק גדול על מנת "לנטוע" עץ בתוכו, אבל תמיד יש לאן לשאוף :-) 

בקשה קטנה: חיפשנו ברשת ולא הצלחנו למצוא את המקור, אז אם אתם מוצאים נשמח שתשלחו לנו קישור דרך עמוד הצור קשר שלנו על מנת שנוכל לתת קרדיט כראוי.

עכשיו המשימה שלכם

ממש פשוט: אנחנו קראנו לזה "עץ הטואלט"...איך אתם הייתם קוראים לרעיון העיצובי הזה?

רשמו כאן בתגובות (בסוף העמוד) ואולי אתם תהיו אלה שיזכו :-)

הפרס - זוג כרטיסים לקולנוע!

בהצלחה!

 

מה מסתתר מאחורי תמונה?

מערכת פידבק 24.12.2012

מצאנו את התמונה הזאת בבלוג המקסים הזה ופשוט התאהבנו ברעיון.

אם אתם ממש סקרנים לדעת מה הרעיון אז קדימה, תגללו למטה ותראו את התמונות...מדליק לא?

בעצם לקחו מסגרת עבה מעץ והוסיפו לה "גב" מעץ דק. אחר כך חיברו למשטח עץ כמה ווי תלויה. עכשיו כבר יש לכם מתלה מגניב לתכשיטים, מה צריך עוד?

כאן הוסיפו תמונה שוחברה עם צירים וסגירה עליונה, ניתן כמובן לצייר את התמונה בעצמכם, לצבוע בצבע מגנטי או לשים תמונה מודפסת מהחתונה :-)

הרעיון הזה נותן כמה פתרונות:

שטח אכסון לתכשיטים

נוחות - כל התכשיטים במקום אחד

מסתיר את התכשיטים בבית - כן, ברור לנו שזה לא כזה מסתור גאוני, אבל עדיף מלשים אותם בקופסאת התכשיטים על השידה, לא?

 

צובעים את הבית בדוגמאות מדליקות

רועי גלס 29.11.2012

אז החלטתם לעצב מחדש את קירות הבית... נורא בא לכם על טפט חדש אבל בדיוק אז נזכרתם ששנות השמונים לא נמצאות כאן כבר למעלה משני עשורים. אז מה עושים? אפשר לצייר על הקיר, אבל עם יד על הלב רובנו יאלצו להודות שעדיף לתת לילד להשתולל עם צבעי גועש מאשר להודות שהזוועה האקספרסיוניסטית הזאת היא יצירה שלנו. ובכן, מסתבר שיש פתרון בכלל לא רע לעניין שגם נראה טוב ומקצועי וגם לא ירושש אתכם. מדובר ברולר צביעה, בדיוק כמו זה שאיתו אולי יצא לכם לצבוע את קירות הבית שלכם, אבל עם דוגמא יצירתית. אם נחזור עוד פעם אל הציורים של הילדים אז כנראה נמצא שם חותמות בולטות שטובלים בצבע או דיו ומטביעים על הנייר – אותו עיקרון.

איך זה עובד? שתי אופציות:
- אפשרות ראשונה היא לקנות רולר עם הדוגמא ולטבול אותו באופן המסורתי בצבע בכל פעם מחדש.
- לאוהבי התחכום שבנינו ישנה אופציה לתוספת של כרית ספוגית שמחוברת לרולר, אותה מספיגים בצבע הרצוי ועליה מתגלגל הרולר ומקבל את הצבע. כל מה שנשאר לנו לעשות הוא להריץ אותו על הקיר.

כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם:

- לצבוע בקווים ישרים: כן, הדוגמא כבר מוכנה, אבל אם נעבור על אותו מקום פעמיים התוצאה לא תהיה להיט השנה ותהפוך למעין כתם רורשך בלתי נגמר. בקיצור: לצבוע בתוך הקווים.
- צבעים: קחו קצת זמן לחשוב על צבעים שמשתלבים זה בזה, לגברים שבינינו עדיף להתייעץ עם אישה, שלא נמצא את עצמינו צובעים טורקיז על כחול.

- צבע על צבע: חשוב לזכור שהצבע שבדלי הוא לא הצבע שיהיה על הקיר, אחרי שיתייבש וגם שבמידה וצבע הקיר שלכם אינו לבן הוא ישפיע על הגוון שבחרתם. תתייעצו עם מישהו בחנות כלי העבודה – הם מבינים בעניין.

כמה זה עולה לנו?
מחירי הרולרים בלבד הם כמה עשרות שקלים, תמורת תוספת קטנה תוכלו להוסיף גם ידית לרולר במידה ואין לכם אחד בבית כבר. גם הספוגית לא תרושש אתכם, אבל תדרוש עוד קצת מזומנים. בסך הכל עלות הערכה (לא כולל הצבע כמובן) תשאיר אתכם ברוב הפעמים מתחת לקו מאה השקלים ותישאר איתכם גם לפעמים הבאות.

שני טיפים לסיום:

1. אם אתם רוצים לצבוע את הבית בדוגמאות שונות, בחלק מהמקומות ישנה אפשרות לרכוש ערכה שמכילה מספר דוגמאות שונות, מה שמוזיל את הקנייה ומאפשר לכם לחסוך בהוצאה הכללית.
2. קיימות ערכות דומות המותאמות לצביעה על בד, כך שתוכלו ליצור דוגמאות תואמות על וילונות הבית וכדומה.

איפה אפשר למצוא את זה?

חנות stsy




  • התחלה
  • 1
  • סיום
הצטרפו למועדון החברים של fidbek

 

 

קמפיינים פעילים באתר

הצטרפו למועדון הרעיונאים שלנו

והישארו מעודכנים בכל הרעיונות והפרסים

כבר נרשמתי