x

שכחתי סיסמא

הזינו את כתובת הדוא”ל איתה נרשמתם לאתר ואנו נשלח לכם סיסמא חדשה

כניסה לחברות
שכחתי סיסמא

משתמש קיים

שכחתי סיסמא

הרשמה לאתר למשתמש חדש

שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

x

שכחתי סיסמא

הזינו את כתובת הדוא”ל איתה נרשמתם לאתר ואנו נשלח לכם סיסמא חדשה

  

הצטרפו למועדון הרעיונאים שלנו

והישארו מעודכנים בכל הרעיונות והפרסים

כבר נרשמתי

חברות ממליצות

 

בעלי חברות, מנכ"לים, מנהלי שיווק ובעלי עסקים קטנים! פרסום העסק שלכם באתר fidbek,
קבלת רעיונות ויצירת קשר ישיר עם ההמונים תורם רבות לכל חברה בדרכים שונות ומגוונות, חלקן הגדול בלתי צפויות ומפתיעות. 
להלן קטעים נבחרים ממכתבי תודה ששלחו לנו חברות ועסקים שקיבלו רעיונות דרך האתר שלנו.

אתר bela.co.il

היינו אתר בתחילת דרכו והיינו צמאים לשמוע את חוות הדעת של הקהל שלנו

השתמשנו בפידבק כפלטפורמה לשמוע מה בעצם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו היו משפרים באתר.
קיבלנו כל כך הרבה תגובות מושקעות ויצירתיות – אין ספק שיש אנשים שחושבים מחוץ לקופסא באתר הזה...
אנשים התייחסו גם למגוון שלנו כאתר פארם, אפילו ללוגו bela באתר, ואפילו ליד עסקי בתחום הקוסמטיקה והאיפור.
לא היה תחום שלא קיבל התייחסות מקהל הגולשים.
אתר מומלץ לכל עסק מתחיל או לכל עסק שמחפש לשפר את עצמו קצת יותר על ידי הקשבה ללקוחות שלו

 

 

הילה חסון

מנהלת שיווק

כחול-המרכז למיניות וזוגיות

לאמיר אזרן, מנכ"ל fidbek

מודים לך רבות עם סיומו המוצלח של הקמפיין שלנו באתר פידבק.
האתר מעניק שירות יוצא דופן ויעיל ובנוי בצורה מקצועית וידידותית.
שמחנו על הזכות שניתנה לנו לבחור את הסלוגן החדש שלנו, לרגל 10 שנים של עשייה.
ההיענות הייתה נהדרת והרעיונות משובחים, מה שכמובן היקשה על הבחירה, אבל עשה אותה מהנה ומעוררת השראה.
הסלוגן שבחרנו הינו "חושבים כחול - חיים ורוד", פרי יצירתו של ירון סהר, שזכה ב-1000 ש"ח לרכישות מענגות במיוחד אצלנו.
שוב, תודה לכם על הפלטפורמה הנפלאה ועל השירות והיחס - מוקירים ומעריכים.
תודה לירון סהר המוכשר ולכל המשתתפים שגילו יצירתיות וחשיבה מקורית ועשו לנו את הבחירה בסלוגן אחד, כמעט בלתי אפשרית.

סיגל צוקר

בעלים

כחברת סטארט אפ בתחילת הדרך תהינו ב-Stylog עד כמה אנשים ירתמו לגייס את חוכמתם לעזרתנו.
איזה הפתעה חיכתה לנו! תוך מספר ימים מרגע העלאת הקמפיין הוצפנו במאות רעיונות יצירתיים, מקוריים, מגוונים ומפורטים ביותר שהוכיחו את מידת ההשקעה והמסירות של האנשים "לחוכמת ההמונים".
קיבלנו רעיונות למגוון רחב של פעילויות, כאשר חלקם כבר בוצעו באתר שלנו וראינו בכך חיזוק לכך שאנחנו בכיוון הנכון ורובם רעיונות חדשים ומרגשים שכעת כל שנותר לנו הוא רק להתחיל לבצעם.
הקמפיין בפידבק התגלה כאחת "ההשקעות" היותר משתלמות של Stylog במסגרת תקציב הפרסום המצומצם שלנו.
אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה ובטוחים שנמשיך לפעילויות נוספות בהמשך הדרך.

מעיין גרינוולד

מנהלת שיווק 

 

חוכמת ההמונים היא נושא מרתק ומלא עוצמה, ואתר פידבק עושה בה שימוש נפלא.

העלינו לאתר בקשה לקבלת רעיונות למוצרים חדשים. ההיענות היתה מרשימה וכללה מאות הצעות ורעיונות, חלקם מושקעים באופן מיוחד.
ההצעות שקיבלנו איפשרו לנו לקבל תחושה לגבי צרכי השוק וחיזוק למגמות, פיתוחים וחידושים שעליהם אנחנו עובדים.
הופתענו מעוצמת ההיענות ומאיכותה. אתר פידבק וגולשיו הם נכס איכותי ומרשים ששמחנו לקחת בו חלק.

סיון ון דר פלאס

מנהלת שיווק

 logoה55

כאפליקציית היכרויות חשוב לנו להבין את הצרכים של המשתמשים, על הרגישויות והדקויות שבהם. שיתוף הפעולה עם פידבק תרם רבות לחיבור שלנו עם המשתמשים וחיזק את האוזן הקשבת של HaveYouMet למשתמשיה. באמצעות השימוש החכם שעושה פידבק בחכמת ההמונים, זרמו אלינו שפע רעיונות והצעות לפיצ'רים מעניינים ומגוונים שעליהם לא חשבנו כלל  וכן רעיונות יצירתיים שהיו על השולחן אך התלבטנו לגבי נחיצותם וחניותם. מלבד הפלטפורמה המוצלחת והחיובית של פידבק, שמחנו לגלות צוות קשוב ומקצועי שליווה אותנו לאורך כל ההליך והפך את החוויה לנעימה ופוריה אף יותר. נשמח לשתף פעולה עם פידבק בשנית.

שירן מלמדובסקי

מנהלת פיתוח עיסקי

69-315 1

העלנו לאתר שני קמפיינים וביקשנו רעיונות יצירתיים מהמשתמשים של פידבק. קיבלנו מאות של רעיונות יצירתיים, לידים איכותיים וחשיפה ללקוחות ומשתמשים נוספים.

אין ספק שתאורית "חכמת ההמונים" עובדת, ובאתר fidbek היא עובדת מצויין. האתר הוא לא עוד פלטפורמה פירסומית, הוא מייצר פעילות מועילה לחברות המפרסמות ומשתפת את הצרכן בהחלטות החברה על מנת להביא בסופו של דבר את המוצר/השירות הטוב ביותר.

חשוב לציין שכל הקמפיינים התהנלו באופן רציני, מסודר ובמקצועיות מוחלטת של צוות האתר.

שחר תורג'מן - מנכ"ל
הדקה ה 90
facebook-ace

ביצעתי כבר שתי פעילויות באתר פידבק ואני מתעתד לבצע פעילויות נוספות. באמצעות פידבק קיבלתי רעיונות שעזרו לי לייצר אינגייג'מנט עם הקוראים של וואללה אישי ונהניתי מכל רגע בתהליך (חוץ מהרגע שהייתי צריך לבחור רק רעיון אחד...) אני ממליץ בפה מלא לכל מי שמתלבט אם להשתמש בפלטפורמה החדשנית הזו לדלג על הדילמה ופשוט לעשות את זה - אתם תופתעו מהרעיונות הטובים שתקבלו ובנוסף תקבלו חשיפה מאסיבית למותג שלכם באופן שיציג אתכם כקשובים ללקוח.

אסי - מנכ"ל
וואללה אישי
 
miklala logo

קיבלנו באמצעות אתר פידבק עשרות הצעות ללוגו עבור ארוע אקדמי שאירגנו ושאנחנו מקווים שיהפוך למסורת שנתית. ההיענות היתה יפה והרעיונות מקסימים ולאחר התלבטות רבה בחרנו בלוגו שאהבנו ושילך איתנו הלאה.

שיתוף הפעולה עם צוות האתר היה מצוין, ואנחנו משוכנעים שהרבה ארגונים וגופים ירוויחו מפניה לציבור וקבלת מסה של רעיונות ועיצובים באמצעות גולשי האתר. בהצלחה!

 

 

ד"ר אזי לב און

ראש ביה"ס לתקשורת

shilav-logo

שילב ניהלה כחודש קמפיין אינטרנטי באתר פידבק. עם המון הנחיה ועזרה מצוות פידבק, הצלחנו להעלות תחרות מקסימה אשר הביאה לאינגייג'מנט רב של הלקוחות שלנו.

ההיענות הייתה מהירה וגדולה, הממשק היה נוח גם לנו וגם לגולשות וכמו כן הצלחנו ללמוד מהתחרות המון על הלקוחות שלנו ומה הן מחפשות. כל הקמפיין לווה בתמיכה טכנית ומעורבות רבה של צוות פידבק.

שאפו!!

שירי טוב- פרנקל    דיגיטל ורשתות חברתיות
 logo png

ברצוננו להודות לצוות אתר פידבק על שיתוף הפעולה המוצלח, על היחס ועל הרעיון הנהדר. לא ידענו איך זה יעבוד, אבל אהבנו את הרעיון והלכנו על זה והתוצאות היו מדהימות. הוצפנו בעשרות רבות של רעיונות טובים למוצרים חדשים שהציבור רצה לראות במטבח, חלקם קייימים וחלקם בהחלט לקחנו לתשומת ליבנו ונחפש או נייצר עבור ציבור לקוחותינו. החלטנו לשתף פעולה שוב עם האתר ונעשה זאת גם בעתיד. בהצלחה.

אלעד וייס

מנכ"ל

 company-logo-etzbeoni

את אתר פידבק גיליתי במקרה, כאשר קראתי כתבה בעיתון גלובס. מיד הבנתי שזהו אחד מאותם רעיונות שאני, כעורך עיתון ילדים, אוהב. משהו בעל ערך חברתי ותרבותי, הרותם את המוח מצד אחד ואת הכוונות הטובות מצד שני.

ידעתי שזהו אתר צעיר. לא ציפיתי לקבל אלפי תגובות. וסביר להניח, שאילו הייתי מקבל אלפי תגובות לא היה לי את הכוח להתמודד מולן.

תוך ימים ספורים קיבלתי כמה עשרות רעיונות. כולם באו ממקום טוב. כולם הביעו נכונות מופלאה לעזור ולתרום מהנשמה האישית שלהם.

כמו בכל ישיבת שיווק: עלו רעיונות שהיו ונפסלו, רעיונות שניסינו אותן והצלחנו, רעיונות שניסינו ונכשלנו בהם. עלו אפילו רעיונות ש אינם חוקיים – כמו שיווק בבתי-ספר.

ובעיקר, עלו כמה רעיונות מעולים לשיווק ויראלי בפייסבוק ולשיתופי פעולה נוספים. וכאן אולי הנקודה המדהימה מכל: היו אנשים שהציעו לשתף פעולה עם החברות בהן הם עובדים. הם יזמו רעיון והחלו להניע תהליך של ביצוע.

לצד כל אלו צריך לציין את הפן האישי. האנשים העומדים מאחורי פידבק הפגינו נכונות, רצון טוב – ממש כמו האנשים שנכנסו לאתר ותרמו מעצמם. אלו הדברים בקטנים שהופכים אותנו למעצמה גדולה. בהצלחה.

רמי שיר

עורך ראשי 

No-Risk logo

תודה רבה לאתר הרעיונות הישראלי שהביא לנו לא מעט רעיונות מצוינים בזכות הקהילה האיכותית שנמצאת בו. תמיד טוב לדעת מה אחרים חושבים, מה צריך לשפר ואיזה רעיונות כדאי ליישם - אתר פידבק זו אלטרנטיבה מצוינת. הצלחנו לקבל רעיונות שניתן ליישם בתקציב נמוך ותוך זמן קצר. הצלחנו להבין מה בדיוק חושבים עלינו ומה צריך לשפר. נדאג להעלות קמפיינים בפידבק גם בעתיד.

דימיטרי

מנכ"ל