שלושה גברים וגברת החליטו לעשות מעשה. לעזור למי שצריך את העזרה שלנו.

נהיינו כבר ציניים, נמאס לנו לתרום, סיפורים על שחיתויות לא עוזרים ובינתיים אלו שבאמת צריכים עזרה הולכים ומתיאשים.

אז מה עושים? הגינו רעיון עם צידוק כלכלי ושיווקי: אתם הולכים לקנות בסופרמרקטים אחת לכמה ימים, אנחנו גם. אנחנו לא מבקשים מכם לקנות מה שאתם לא צריכים אלא בדיוק את מה שאתם ממילא קונים, רק עם הלוגו של גוועלד.

למשל אם אתם עומדים מול מקרר הגבינות ורואים גבינה לבנה של אחד המותגים עם הלוגו שלנו- תעדיפו אותו. אנחנו נקבל תשלום מאותו מותג גדול ונוכל ליישם את הפרוייקטים שעל הפרק.

כדי שלא תחשבו שאנחנו רק מדברים, התחלנו כבר לעבוד על חשבוננו ובהתנדבות. אנחנו כל הזמן מסבירים ומתעדים את ההתקדמות שלנו בעמוד הפייסבוק שלנו כדי שתדעו בדיוק לאן הולך הכסף מהמוצרים שקניתם.

אנחנו כבר לא ציניים, מהרגע שהקמנו את עמוד הפייסבוק קיבלנו עשרות הצעות מאנשים טובים שפשוט חיממו לנו את הלב. רוצים לעזור לנו ואנחנו לא תיארנו לעצמנו שככה יגיבו ליוזמה הזו. ממש משמח.

אנחנו ניעזר באתר המקסים הזה (פידבק כמובן) למציאת סלוגן, במקביל אנחנו יוזמים פגישות עם מותגים גדולים, בינוניים וגם פתחנו ערוץ למותגים קטנים. כל מי שרוצה להשתתף במהפיכת גוועלד יכול לעשות את זה.

זה הסרטון הראשון שלנו, שמסביר את העיקרון בקצב מסחרר:

שיהיה בהצלחה לכולנו :-)

שגיא, דיוויד, אבי ואוסי